Platus tiek įvairių sporto šakų profesionalams, tiek mėgėjams skirtų „Maxim“ produktų asortimentas padės tinkamai subalansuoti savo mitybą, pasiekti maksimalių treniruočių rezultatų ir įveikti visus iššūkius.
„Maxim“ istorija
„Maxim“ reiškia „pagrindinis principas“, „moto“ ar „gyvenimo taisyklė“. Žodis kilęs iš lotynų kalbos „maximus“, reiškiančio „didžiausias“. Steve Jennings, nuo kurio ir prasidėjo „Maxim“ istorija, padarė viską, kad įgyvendintų savo viziją – ir ji puikiai dera su vieno žodžio estetika ir simetrija. Dvi M ir X tarp jų.
Viena vertus, Steve Jennings labai ypatingas žmogus. Jis buvo smalsus verslininkas ir užsispyręs dviratininkas. Atsisakęs profesionalios sportininko karjeros, dviratį mindavo tik savo malonumui ir fizinei formai palaikyti.
Susipažinęs su dviratininku Chrisu Boardmanu Steve pradėjo galvoti, kaip jo žinios galėtų pagelbėti Chrisui pasiekti geresnių rezultatų. Kartu su tyrėjų komanda jis pradėjo vystyti tai, kas galėtų tapti kertiniu „Maxim“ akmeniu: taip gimė angliavandenių koncentratas, suteikiantis Chrisui maksimalios energijos ir treniruotėms, ir varžyboms. Tai vyko 1991-aisiais. O 1992-aisiais Chrisas laimėjo olimpinį auksą dviračių treko rungtyje, vėliau triskart gerino pasaulio rekordus ir triskart pasipuošė geltonais „Tour de France“ nugalėtojo marškinėliais.
„Maxim“ šiandien
Angliavandenių koncentratas „Carbo Loader original“ iki šiol yra „Maxim“ asortimente. Tačiau šiandien galima rinktis nuo įvairių baltymų papildų ir kreatino energijos produktų iki sporto gėrimų. Platus asortimentas įtinka tiek reikliausiems sportininkams, siekiantiems padidinti raumenų jėgą ir masę, tiek sveiką gyvenseną propaguojantiems ir fizinę būklę treniruotėmis palaikantiems aktyvaus gyvenimo mėgėjams.
Pagrindinės „Maxim“ rinkos šiandien yra Švedija, Norvegija, Suomija ir Danija, tačiau dar 20 šalių rinkose šių produktų galima įsigyti iš atstovų. Nors mes esame lyderiai tarp ištvermės sportininkų Švedijoje, nuolat priimame naujus iššūkius. Į savo įmonę žvelgiame iš sportininkų perspektyvos, todėl stengiamės pagerinti pasaulio rekordą ir būti geriausi patenkinant klientų poreikius ir siūlant aukščiausios kokybės produktus.
25 metus mes rūpinamės, kad jūs būtumėte stipresni, greitesni ir geriau pasirengę bet kokiems iššūkiams. Mes žinome viską apie sporto mitybą, nes savo produktus tobuliname glaudžiai bendradarbiaudami su mitybos specialistais ir su labiausiai užsispyrusiais bei ryžtingiausiais sportininkais. Mūsų produktai sukurti atsižvelgiant į visus jūsų organizmo poreikius prieš, per ir po treniruotės. Visus, išskyrus valios jėgą. Ši – jūsų atsakomybė.
Tris kertinius sporto mitybos akmenis – angliavandenius, skysčius ir baltymus – suderinome taip, kad produktai tiksliai atitiktų jūsų treniruočių poreikius.
Angliavandeniai suteikia energijos per aukšto intensyvumo ir ilgų distancijų treniruotes. Sportuoti visada pradedate pilnomis energijos atsargomis ir baigiate jas išeikvoję. Kai po treniruotės ilsitės, jūsų kūnas vis dar dirba atkurdamas sunaudotą energiją.
Vanduo palaiko jūsų organizmo skysčių, druskų ir mineralų balansą. Skysčiai svarbūs, jei siekiate maksimalios treniruotės naudos. Tinkamai paruošti gėrimai padės ne tik pasiekti norimą rezultatą čia ir dabar, bet ir padidins bendrą treniruočių našumą.
Baltymai stato ir atkuria. Jie yra pagrindinė visų organizmo audinių ir raumenų statybinė medžiaga. Todėl labai svarbu, kad sportuodami tobulėtumėte teisinga kryptimi. Nesvarbu, koks jūsų treniruočių tikslas – bėgti ilgesnes distancijas, tapti greitesniu ar stipresniu, – mes turime puikiai subalansuotų produktų, sukurtų atsižvelgiant į tris minėtus kertinius sporto mitybos akmenis.
„Maxim“ yra puikus ekspertas. Kad ir kokią sporto šaką išsirinksite, kad ir kokia jūsų fizinė būklė, mes galime padėti jums išbandyti savo ribas ir pasiekti maksimalių rezultatų.
„Populiariausia prekė 2019“
Remiantis iš didžiųjų prekybos tinklų surinktais duomenimis, proteininis batonėlis „Maxim Raspberry“ 2019 metais buvo perkamiausia prekė savo kategorijoje ir tapo „Populiariausia prekė 2019“ nugalėtoja.
Projektas „Populiariausia prekė“ kiekvienais metais skelbia prekes, kurias praėjusiais metais Lietuvos pirkėjai rinkosi dažniausiai. Tai sužinoma sumuojant faktinius keturių didžiausių Lietuvos prekybos tinklų – „Iki“, „Maxima“, „Norfa“ bei „Rimi“ praėjusių metų pardavimų duomenis prekių kategorijose (prekybos tinklams priklausantys prekės ženklai – neskaičiuojami).
Susumavus duomenis, Lietuvos vartotojų perkamiausios prekės, kurios per paskutinius 24 mėnesius nebuvo sulaukusios Valstybinės maisto ir veterinarijos bei Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybų nuobaudų už kokybę ar saugą – skelbiamos nugalėtojomis.